zondag 8 februari 2009

Help, ik ben verslaafd!!!

Goede morgend,

Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik verslaafd ben en niet alleen aan kaarten maken, maar ook.... Idd naar de beurs gaan. Ik wil namelijk al terug!!! Hihihihihihi.
Wat was het gisteren weer een leuke beursdag ik Rijswijk. De beurs was wel kleiner, maar 1 hal ipv 2 vorige jaren, maar daardoor heb ik natuurlijk niet minder gekocht, oh neeeeeee.
Die stempels zijn leuk, en met die stempels kan ik dat enz ..... Ik zie altijd wel iets leuks en moois zenne, daar niet van. Wat ikzo leuk vind aan beurzen is dat je zoveel verschillende handelaar bij elkaar hebt en lekker kan kijken en natuurlijk ook kopen. Als ik dan na een dag lekker kijken, betasten en kopen, thuis kom vind ik het zalig om dan alles op tafel te leggen en alles nog een tot in het detail te bekijken en te betasten. Alleen dat lukte gisteren niet. Snik. Ik moest me weer gaan klaarmaken om naar het sportpaleis te gaan. Het was "Proximus Fever", leuke optredens van grote sterren uit de disco tijd. Het was leuk en plezant, ik heb er echt van genoten.
Maar deze namiddag ga ik lekker alles uitpakken, uitproberen. Yessssssssssssss

Fijne zondag voor iedereen.

Liefs
Rita xxx

Geen opmerkingen: