zondag 12 juli 2009

Dezelfde bloem

Hoi,




Ik heb eindelijk nog eens tijd gehad om kaartjes te maken en laat ze nu ook ineend op jullie los.


Ik heb 2x dezelfde stempel gebruik, maar telkens een andere techniek.


De eerste kaart heb ik de achtergrond zelf gemaakt. Eerst gestempeld met versamark en dan gekleurd met Adirondack. De stempel is gestempeld met bruine stazon, ingekleurd met wascokrijtjes en danerover geweest met distressinkt.


Het 2de kaartje is gestempeld op designepapier en dan ingekleurd met distress inkt. Deze techniek had ik gezien bij http://stamptv.ning.com/ bij een challenge. Het papier geeft een leuk effect aan de stempel.


Ik wens jullie nog een leuke zondag en tot snel.


Liefs


Rita


xxxx

4 opmerkingen:

Anneke zei

Hele leuke kaartjes!

Groetjes Anneke

Riet zei

Wat een prachtige kaartje Rita,mooie stempels zeg,en de kleuren zijn ook heel mooi.

Liefs Riet.

Saskia zei

Mooie kaarten, heel creatief!

Saskia :)

Wendy zei

Hey Rita,

Wat zijn het weer heel mooie kaarten geworden!

Ook hebben we nog een verrassing voor je op ons blog.

Groetjes,

Wendy & Bruno