zondag 25 april 2010

Terug in gang

Ik ben eindelijk weer eens in gang geschoten.

Ik heb ondertussen 2 kaartjes gemaakt en die wil ik met jullie delen.

Ik hoop ook jullie mening te horen, dus schrijven maar!!!

Deze paarse kaart is gemaakt met Just-Ride stempels en de spelbindersmallen.
Het bloempjes is gemaakt met de
"the bow maker" van "Clover"
Geeft een heel leuk effect en al je restjes lint raken op ;-)





Deze kaart is gemaakt met de leuke stempels van Pepper & Friends,
ingekleurd met copics.

Het bloempje is gemaakt met de mallen van Marianne Design.


Tot snel

Liefs
Rita
xxx

7 opmerkingen:

Joke Regnier zei

Hey Rita ook terug op gang, mooie kaarten Hoe gaat het nu met de gezondheid???? hopelijk terug alles in orde.
Lieve groetjes
Joke

chantal zei

Leuk dat je terug bent. Hopelijk ben je ondertussen helemaal opgeknapt. Blij je te horen (lezen) Je kaarten zijn mooi. Heb verleden week ook justride stempels gekocht.
Liefs Chantal

ScrapMartine zei

Toffe kaartjes Rita, enne... keigoed dat je terug bent!

Rosita zei

Ha meisje ...
Zo even een klein berichtje van mij ..mooi kaartje hoor !!!

liefs Rosita

akkina van steen zei

hoi hoi
leuk dat je er weer bent,hopelijk nu alles goed met je
je kaartjes zijn heel erg mooi
liefs Akkina

Anoniem zei

de 2e kaart is mooi !!
xx

Anoniem zei

ze zijn allebei kweenie oe schoon