dinsdag 13 januari 2009

Eens iets anders



Goede avond,




Het idee voor dit kadozakje komt eigenlijk uit "craft stamper", een engelstalig boekje over stempelen. Zalig boekje trouwens waar altijd wel prachtige dingen en leuke ideeen instaan. Zo ook dit zakje gemaakt van een leeg keukenrolletje, ja ja een keukenrolletje.


Je neemt dus een leeg keukenrolletje en drukt dat goed plat en snijd het dan in 3 en plak 2 onderaan dicht met tape. Je kan het natuurlijk ook in 2 snijden dan heb je grotere zakjes maar je hebt er 3 nodig. Nu kan je het naar je eigensmaak versieren. Ik heb de 2 zakjes beplakt met een leuk papiertje uit de basicgrey infuse collectie, maar je kan het ook omwikkelen met een wit papiertje en dat dan bestempelen. Het 3de plak je ook onderaan dicht en snij je de zijkanten van open zodat je een open zakje hebt. Ook dit versier je naar je eigen smaak. Je stopt de 2 zakjes in het 3de open zakje en bind alles samen met een leuk lintje. Ik heb er nog 2 bloempjes opgezet als versiering. Dan maak je de labels en maak je op 1 label een zakje zodat je er iets kan instoppen.


Ik wilde ook eens iets anders proberen en vind het voor mijn eerst probeersel best geslaagd. Laat weten wat jullie ervan vinden, goed of slecht, dan kan ik daar weer iets van leren.


Nog enkele foto's via link
http://www.hobbyjournaal.nl/index.asp?aktie=m42&var1=969775&var3=27720
http://www.hobbyjournaal.nl/creatie/969773/Kadozakje.htm


Veel plezier en tot snel


Rita

2 opmerkingen:

JB zei

Hoi Mateke , dat heb je weer
mooi gefikst !!!! Kom eens
kijken op mijn blog heb een
verassing voor jou ;)

Jenny x

Rika zei

Wat een mooi zakje!