woensdag 7 januari 2009

Sterkte

Ik kreeg zondag slecht nieuws van een goede vriendin. Ik wenste haar de beste wensen voor het nieuwe jaar en kreeg een raar berichtje terug. Ze hoopte dat het jaar voor ons beter was begonnen dan voor hen. Ik vraag direct of er soms zieke in de familie zijn en daarop zei ze nog, was het dat maar. Dan kwam het slechte nieuws, haar kleinzoontje van 3 maand was die ochtend overleden aan wiegedood. Het gebeurt niet vaak, maar ik wist toen niet meer wat zeggen. 3 Maand maar!!! Vreselijk toch he. Daarom heb ik deze kaart gemaakt.

Klik op de titel om de kaart te zien, ik had problemen om ze te laden.

Liefs
Rita

3 opmerkingen:

JB zei

Oei mateke , das heel erg .
Kheb er geen woorden , aleen
maar wens ze veel sterkte toe .

jenny xxx

Anne's Cards zei

Erg dat een mens zo'n kaartjes moet maken,sober zoals het past maar o zo mooi gemaakt!Je vind er inderdaad nooit de juiste woorden voor.Zoiets meemaken moet verschrikkelijk zijn.

Wendy zei

Oei, dat is echt wel erg. Ik heb er ook geen woorden voor en zoiets meemaken moet echt verschrikkelijk zijn. Het is een mooi en sober kaartje, wens ze veel sterkte toe.