donderdag 1 januari 2009

Nieuwjaar

Lieve bezoekers,



Eerst en vooral wil ik jullie het allerbeste wensen voor 2009.



Het is weer een tijdje geleden dat ik hier iets achter gelaten heb maar vandaag was een heel productieve dag. Zelfs 4 kaartjes zijn af geraakt en dat op 1 dag. Flink he;)
Ik heb via een hobbymaatje een heel leuke site ontdekt, namelijk http://kicostamps.come2me.nl/ waar heel veel workshops op staan met stempeltechnieken en ben dan ook meteen aan de slag gegaan.




Deze kaarten zijn gemaakt met de "bandana techniek"


Laat gerust eens weten wat je ervan vind!!

Tot snel

Rita

4 opmerkingen:

akkina van steen zei

geweldig die bandana kaart schrijf eens op hoe je dit gedaan hebt
nog de beste wensen voor 2009 en veel knutselplezier
lieve groetjes Akkina!

JB zei

Hoi Matteke , heel mooi hoor je
kaartjes en die bandanatechniek
ken ik niet .Kan jij mij die dan
aanleren ;).

Groetjes Jen

Wendy zei

Ik wil je ook graag een gelukkig nieuwjaar toewensen en vooral een goede gezondheid. Zeker veel creatief plezier.

Je kaartjes zijn heel mooi geworden hoor!

pruts zei

heel mooie kaartjes !!!!