woensdag 14 januari 2009

Magnolia

Goede avond iedereen,


Deze magnolia is ingekleurd met de copic ciao markers. Ik ben ondertussen compleet verslingerd op die markers. Je kan er zo makkelijk en leuk mee kleuren en met de blender heb je zelfs met weinig kleuren zoveel mogelijkheden. Echt heel leuk.

De achtergrond is eigenlijk een placematje dat ik gekregen heb van een leuke ;) kelner. hihihi.

Deze stempel kan je niet in de winkel vinden. hihihi. Nee die is niet speciaal gemaakt voor mij hoor. Ik heb alleen 2 magnolia's gestempeld en dan het hoofd van de ene magnolia op de andere gezet. Ik moet zeggen dat het wel een beetje luguber klinkt, maar het doet echt geen pijn. Zo is het jongetje in een meisje veranderd en heeft zij eens een ander broekje en truitje aan. De achtergond is gemaakt met de cuttlebug en dan geschuurd.
Zo dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en vergeet me niet te laten weten wat je ervan vind.
Liefs
Rita
xxx


6 opmerkingen:

ScrapMartine zei

Mooie kaartjes.
Ben zelf ook helemaal verzot op de copics. Ze zijn echt zaaaaaaaalig om mee te werken.

Wendy zei

Dat is echt prachtig gedaan hoor, hele mooie kaartjes En wat een leuk idee om de stempeltjes te wisselen.

JB zei

Hey mateke ik zie tis gelukt ;)
het is heel schoon geworden .

Groetjes Jenny

elke verschooten zei

hele leuke kaartjes. Super tof die copic markers. Ook wij (Iris en ik) zijn er fan van. Groetjes aan je mama en tot binnenkort...

xxx

elke

Mich zei

Heel leuk, die onthoofde Tilda ;-)) Gelukkig heeft ze niet al te veel pijn geleden en moest ze niet te lang in het ziekenhuis blijven hihi.

Ook je achtergrond vind ik prachtig !!

Älgen/Christine zei

Hoi, leuke kaarten. Jou gevonden via de blogg van Mitch.
Leuk idé om hoofden te verwisselen:)
Groetjes
Christine