dinsdag 27 januari 2009

Hip hip hoera


Hallokes,


Ik ben vandaag weer lekker aan de slag gegaan met mijn nieuwe stempels die ik zaterdag gekocht heb. Ik zag zulke leuke ornamentstempels dat ik ze niet kon laten hangen ;-) Dat gebeurt me niet zo vaak hoor!!

Ik heb er dit achtergrondje mee gemaakt en al zeg ik het zelf, ik vind het wel goed geluk en ben er wel een beetje trots op. Ik heb de achtergrond gemaakt met rode colorbox inkt en dan met embossingspoeder, clear, geƫmbost. Ik heb daarna het geheel bespoten met glimmermist en dat ook met de heattool gedroogt. Geeft wel een leuk effect.
Het meisje is van de sugar nellie reeks, Nellie met lentebloem. Lief he!!
Fijne dag nog.
Liefs
Rita

lllllllllllllllllllllllllllllllll
Hi,
The background is made with an ornamentstamp, colored with colorbox and embost with clearpowder. I used glimmermist to finish it.
Hope you like it. Sorry for my english.
Love
Rita

5 opmerkingen:

pruts zei

oooh dit is een mooie !!!

akkina van steen zei

heel mooi, zeker de achtergrond !
lieve groetjes Akkina xxx

Wendy zei

Je mag terecht trots zijn op je kaartje hoor! Heel mooi gedaan!

marjolijn zei

Mooi kaartje hoor, ik vind de achtergrond erg goed gelukt.

Liefs marjolijn

magnoliagirl zei

wa een leuk kaartje!en je mag er zeker trots op zijn hoor!